نوشته شده توسط : mehdi

تيرچه هاي فولادي اجزاي کليدي سيستم سقف و کفپوش شما هستند. مهندسين هزاره جديد و توليدکنندگان با طيف گسترده اي از تيرچه استاندارد (تحت عنوان تيرچه هاي ميله اي شناخته مي شوند) روبرو هستند، به علاوه تيرچه هاي کامپوزيت (سري CJ) و تيرچه هاي شاهتيري.

ما مي توانيم براي کمک به طراحي اوليه و بهينه سازي هزينه هاي کل پروژه، طرح هايي از جمله طراحي تيرچه هاي منطقه بارگذاري، ارائه دهيم.

تمام تيرچه ها به صورت محلي در دسترس هستند و مطابق با مشخصات انجمن تيرچه و بلوک ساخته شده اند. تيرچه کروميت را از ما بخريد.

تيرچه استاندارد

محصولات تيرچه هاي فولادي شامل سري تيرچه هاي K، LH و DLH هستند که مطابق با مشخصات انجمن تيرچه هاي فولادي طراحي و ساخته شده اند.

تيرچه هاي قطعه قطعه مي توانند تا 120 اينچ طول داشته باشند که با استفاده از وصله هايي مي توانند طول و عمق بيشتري نيز داشته باشند.

·سري هاي LHو DLH با قطعه هاي فوقاني يک و يا دو تکه در دسترس هستند.

· استاندارد SJI مطابق با جدول SJI Table 103.6-1، مگر اينکه به گونه اي ديگر مشخص شده باشد.

0 عمق ذکر شده در طراحي تيرچه ها با توجه به عمق تيرچه هاي يک تکه در وسط دهانه و خط مرکزي تيرچه هاي دو تکه محاسبه مي شود.

· هنگامي که شيب فوقاني بيش از 12": 2/1" باشد، بايد بارهاي زنده و کلي به صورت يکنواخت بر روي آن در نظر گرفته شود.

شاهتيرهاي تيرچه فولادي

شاهتيرهاي تيرچه فولادي با جان باز تشکيل شده اند که به عنوان اعضاي قاب اصلي ايفاي نقش کنند. آنها به صورت قاب ساده براي تحمل بارهاي متمرکز براي سيستم کف يا سقف طراحي شده اند.

اين بارهاي متمرکز معمولا به بالاي پانل تيرچه هاي شاهتيري اعمال مي شوند. نمودار تعيين بارهاي متمرکز زير را براي انجام طراحي هاي خود در نظر بگيريد.

براي اطلاعات بيشتر، کاتالوگ تيرچه هاي فولادي و شاهتيرهاي تيرچه فولادي تيرچه خرم دژ را مشاهده بفرماييد.

· اغلب ارزان تر از تيرهاي فولادي با جان عريض هستند

· نصب آسانتر و سريع تر

· طراحي جان باز اجازه مي دهد تا از يکپارچه سازي MEPs استفاده کنيد

· عمق استاندارد از 20 "تا 120"

· دهانه هاي بين 20’ تا 120’

· با قطعه هاي فوقاني يک و يا دو تکه تا 12 ": 2/1"

طراحي تيرچه ناحيه بارگذاري

يک جايگزين براي تيرچه هاي سري KCS استفاده از KZ براي تحمل بارهاي متمرکز در مناطق خاص تعريف شده تحت عنوان مناطق بارگذاري مي باشد.

با توجه به محدوده مناطق تعريف شده و بارهاي متمرکز مربوطه مشخص شده، مهندسين تيرچه خرم دژ مي توانند هزينه هاي فولاد مصرفي در پروژه را کاهش دهند.

طراح مي توانند به تعداد دلخواه ناحيه بارگذاري براي بارگذاري تعيين کند. هر چه تعداد اين ناحيه ها کمتر باشد، تيرچه ها کارآمدتر خواهند بود.

· کاهش هزينه ها از طريق طراحي بهينه تيرچه هاي فولادي

· طراحي شده به عنوان سري K و يا LH

· دياگرام هاي پوش برش و خمش براي تمام حالت هاي بارگذاري در اين نواحي در نظر گرفته شده و تيرچه ها مطابق آن طراحي شده اند، از جمله هر گونه تغيير تنش که ممکن است رخ دهد.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

اينگونه از شرکت ها در رده شرکت هاي تجاري رده بندي و ثبت مي شوند. حتي اگر فعاليت آنها تجاري هم نباشد مانند حسابداري، تاسيساتي و نظافتي باز بصورت تجاري به ثبت مي رسند.

اين شرکت ها حداقل سه عضو سهامدار، يک نفر بازرس و يک نفر بازرس علل بدل بايد داشته باشند. حداقل اعضاء براي هيئت مديره کمتر از دو نفر نبايد باشد و داشتن حداقل سن 18 سال براي اعضاء هيئت مديره و بازرسين الزامي است. افرادي که به عنوان بازرس انتخاب مي شوند نبايد با هيئت مديره فاميل باشند.

  • مي توانيد در کوتاه ترين زمان در ثبت ميثاق روشن ، فرايند اخذ کد اقتصادي را انجام دهيد.

در اين شرکت ها هر کدام از افرادي که عضو هيئت مديره و يا سهامدار هستند مي توانند شخص حقوقي و يا حقيقي باشند و کساني که عضو هيئت مديره هستند بايد داراي حداقل يک سهم باشند. مقدار سرمايه به سهام تقسيم مي شود و اين سهام بايد ترکيبي از بي نام و با نام باشند. در زمان تاسيس شرکت افرادي که سهام دار هستند بايد حداقل 35% از سرمايه را به حساب شرکت واريز کنند. شرکت تا ميزان سرمايه و سهامداران نيز به اندازه مقدار سهامي که مالک آن هستند مسئوليت در قبال تعهدات شرکت دارند.

در صورتي که اينگونه از شرکت ها نياز به وام داشته باشند موسسات مالي و بانک ها تا 10 برابر سرمايه شرکت وظيفه دارند به آنها وام بدهند و اعتبار بيشتري به شرکت هاي سهامي داده خواهد شد تا افراد عادي.

اقداماتي که براي ثبت شرکت سهامي خاص بايد انجام دهيد

در ابتدا پرونده را به بخش تأسيس ارسال کرده و توسط کارشناسان بررسي شده و در صورت وجود نقص و کسري با تماس با نماينده شرکت و راهنمايي هايي تخصصي کمک به تکميل مدارک مي نمايند. بعد از اينکه مدارک کامل شد تنظيم و اطلاعات وارد مي شود و معمولا طي يک يا دو روز ثبت انجام خواهد شد و وقتي تائيد نام انجام پذيرفت پرينت از صفحه سايت گرفته شده و همراه پرينت اساسنامه و اظهارنامه به امضاء هيئت مديره و همچنين بازرسين امضاء مي شود.

بعد از انجام ثبت، حسابي در بانک بنام شرکتي که در حال تاسيس است توسط سهامداران افتتاح و مسدود شده که اين حساب بايد مقدار 35% از سرمايه شرکت باشد و از بانک مربوطه گواهي دريافت مي شود. اين گواهي همراه سوء پيشينه تمامي اعضاء هيئت مديره و بازرس ها و همچنين مدارک شناسايي شرکا به ادره ثبت پست مي شود و تا پانزده روز بعد نتيجه در سايت اعلام مي شود. بعد از پذيرفته شدن و اعلان در روزنامه بعد از واريزهاي مربوطه در اداره ثبت مراحل تکميل خواهد شد.

در ثبت ميثاق روشن شما مي توانيد در کوتاهترين زمان ممکن و با مشاوره کارشناسان آشنا به ثبت شرکت، مراحل مختلف ثبت شرکت و ثبت برند تجاري را انجام دهيد.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

چگونگي ساخت شاهتيرها براي استفاده در ساخت و سازهاي مسکوني مطابق با آيين نامه بين المللي ساختمان 2012 را بياموزيد. ياد بگيريد که آنها را دقيقا در چه مکاني قرار دهيد، آنها را تا ميزان کافي مقاوم کرده و اتصالات آنها را به طور دائمي تقويت کنيد. مرجع تخصصي تيرچه صنعتي در

تيرچه تخت يا شاهتير تحتاني؟

شاهتير عرضي در مکاني قرار مي گيرد که سقف و اتصالات آن مستقيما بر روي آن قرار مي گيرد. اين شاهتيرها نياز به ساز و کار متفاوتي در پي ساختمان و پايه ستون ها دارند.

پي ساختمان نياز به شکاف هايي براي قرارگيري شاهتيرها دارد. پايه ها بايد به گونه اي ساخته شوند که قسمت فوقاني آنها داراي ضخامت يکساني با شاهتير قرار گرفته در زير تيرچه بتني سقف داشته باشد.

شاهتيرهاي تحتاني همچنين تنها راه کارآمد براي تقويت سيستم هاي کف ضعيف هستند. تيرهاي تخت نيز به گونه اي ساخته مي شوند که انتهاي شاهتيرها در تراز يکساني با بالاي تيرچه ها قرار بگيرد. اين مدل شاهتيرها نياز به وجود شکاف هايي بر روي تير دارند که بر روي ديوار پي قرار بگيرند.

همچنين به نوارهاي عرضي يا گيره ها براي کمک به ايجاد اتصال دائمي در تيرچه ها نياز است. توجه داشته باشيد اين نوارهاي عرضي در آيين نامه بين المللي ساختمان 2012 تاييد شده اند اما استفاده از آنها در برخي محل ها ممنوع است.

گيره هاي تيرچه نيز يک الزام براي تمام تيرهاي تخت مي باشد که در اکثر سيستم هاي کف سازي هاي مهندسي مورد استفاده قرار مي گيرد.

چگونگي مکان يابي شاهتير

به راحتي مي توانيد با پرينت گرفتن از نقشه ها و مقايسه محل قرارگيري تيرها با محل قرارگيري ديوارهاي باربر متوجه اين موضوع شويد.

آنها بايد دقيقا با يکديگر سازگار باشند. توجه داشته باشيد که حتي تغييرات جزئي در محل قرارگيري ديوارها بايد در جانمايي شاهتيرها لحاظ شود.

اگرچه برخي آيين نامه ها مقدار جزئي خروج از محوريت بين تيرچه استاندارد و ديوار را مجاز مي دانند اما ما به هيچ عنوان توصيه نمي کنيم.

براي ساخت شاهتيرها و اطمينان از مستقيم بودن آنها، از يک رشته طناب استفاده کنيد. از روش ديگري استفاده نکنيد مگر اينکه از صحت نتايج آن کاملا مطمئن باشيد.

مونتاژ يک شاهتير

نسل جديدي از شاهتيرها با اتصالات پيچي موجود مي باشد. آنها مطابق آيين نامه و داراي اتصالات قوي هستند.

همچنين امکان جابجايي آنها با کاميونت هاي کوچک نيز وجود دارد. اگر شما علاقه به مونتاژ کاري داريد مي توانيد از اين محصولات استفاده کنيد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()